סיכום הכנס השלישי לקידום אתרים 22-09-2011

שלום קוראים יקרים !
יום חמישי, 22 לספטמבר 2011 , השעה 16:00 זמן ישראל, רח’ ליאונרדו דה-וינצ’י 13, בית התנועה הקיבוצית בעיר תוססת תמיד ושמה ת"א (עד כמה שאני מאוהב בך !).
כנס מקדמי אתרים השלשי במספרו עומד להתחיל.
מרגישים תנועה שמגיעה מכל קצוות ארץ הקודש, כאשר תוכנית הכנס מעניינת ביותר (ניתן לראות מטה כולל תמונות מן השטח).
חייב לציין אווירה חמה וידידותית ביותר עם מארחת בכניסה שמחלקת לכל משתתפים מדבקות עם שמות, בכדי שמשתתפי פורום אקטיבי-טק ידעו לחבר בין שמות לפנים וכמובן אחד ממארגני הכנס – מרטין.
יורדים שתי קומות לכיוון הקומה -2 ומאותו הרגע אנו בעולם שכולו שיווק ברשת האינטרנט עם כיבוד ושתייה, המון חיוכים ומתח לקראת ההרצאות שיתחילו ממש באוד דקות ספורות.
SEOISRAEL בלטו בשטח, חייב לציין עם חולצות והדפס עם לוגו החברה – כל הכבוד על השקעה !
אז מה היה לנו בכנס ? – אז הנה התוכנית כפי שהבטחתי למעלה:
16:00-16:45 מפגש והתארגנות, שיחות ויצירת קשרים אישיים ומקצועיים.

17:30- 16:45 מר ניר שי , ארכיטקט אתרים, אחד האישים הבולטים בתחום קידום אתרים- "מה השתנה בתחום קידום אתרים ולאן הוא הולך"

ניר, היית ראשון והתרגשות שלך רק הוסיפה להרצאה שלך, כשדברת מהלב והסברת בפרטי פרטים על התהליך תכנון האתר להשכרת רכב, אך למרות זאת כאשר ציינת כי מפת אתר לא חשובה, לא הסכמתי עם דבריך, כי בסופו של הדבר אנו מדברים על אתרים שימושיים אם מבחינת משתמש בשר ודם ואם מדובר על רובוט שסורק אתר ועלינו לעזור לו בכך.
ציינת כי דף תודה זהו פרמטר חשוב למדידת גולס ואין על כך ויכוח, אך מה עם אתרים שאינם כוללים "משפך" ?
כאשר דברת על אפיון של קהלי יעד של אתר תוך מחשבה עמוקה על מה עלול לעניין או להבריח לקוח, נגעת ללבי, הרי אלה הם הפרטים הקטנים שישפיעו בסופו של הדבר על הצלחת העסק כולו – יישר כוח !!!
18:15- 17:30 מר זוהר עמיהוד אחד מהאישים הבולטים בקידום אתרים ויזם אינטרנט מהמובילים בישראל. "קידום אתרים מה הולך להיות עכשיו"?

פנדה, פנדה, שינית כללי משחק מקצה לקצה וטוב שכך !
ציינת עובדה כי אתרים נישתיים, הם אלה ששרידים הרבה יותר מאשר אתרים שמדברים על כל נושא שבעולם, אך משוכנע כי רבים לא יסכימו עמך בהנחה וגוגל וכל מנוע חיפוש מדרג דף בודד לפי ביטוי מסוים ולא אתר כולו.
הכתוב מעלה לא אומר שאני לא מסכים עמך – דווקא ההפך – כבר תקופה ארוכה אני טוען זאת ובהרצאתך רק חזקת את הטיעון שלי.
דברת לגבי אחוזי נטישה תוך דוגמא של ספר ומשחק ילדים ששמם זהה לחלוטין – ומה לגבי האתרים שכל המטרה שלהם שגולש יגיע וללא מעבר לדף אחר, יצור קשר באמצעות טלפון ?
אהבתי את ההצעה שלך לשילוב מספר מדיות בדף אחד מלבד טקסט יבש שמשרת קידום אתרים נטו – גישה מעניינת ורעננה !
18:30- 18:15 הפסקה
ההפסקה הראשונה לא צולמה – כולנו היינו עסוקים בסיגריה הראשונה של אחרי.
19:15- 18:30 מר איגור נאיגס אחד ממקדמי אתרים הטובים והוותיקים ביותר בישראל- "קניית קישורים, אפשרויות מתקדמות לקניית קישורים".

חייב לציין שבהתחלה הייתי טיפה סקפטי לגבי הרעיון, אך לאחר הבנת הרעיון שעומד מאחורי האתר ADSNUKE.COM הבנתי שמדובר על דבר גדול באמת !
משוכנע שזאת ההרצאה היחידה שנדבר עליה עוד הרבה זמן בזכות הגישה ייחודית של איגור ללא פחד במה מול אולם מלא של מקצועני קידום ושיווק ברשת האינטרנט.
20:00– 19:15 מר אופיר כהן מנכ"ל קומפיוקול " אחת החברות הגדולות בישראל. "הפוטנציאל הלא ממומש בעולם ה- SEO".

הרצאה מאוד מעניינת עם העיקרון מה – איך – מתי
בנוסף העילית את הנושא Conversion Attribution שמחייב כמה וכמה מפגשים ערוכי שעות בכדי לתת לנושא התייחסות הראויה לו.
ובהקשר לקידום QR Code זה בכלל להיט של התקופה האחרונה, כאשר רואים בטלוויזיה שקמפיין של רשת קמעונאית גדולה בקוריאה יצאה עם פרסום של מוצריה ברכבת תחתית, כאשר תוך כדי המתנה לרכבת, באים ושבים בתחנות היו עסוקים ברכישות לשבת (?).
20:15- 20:00 הפסקה
חברים, האמת שגם כאן לא צולמה אפילו תמונה אחת – סגריה שנייה של אחרי.
21:15- 20:15 מר טל פריהר כותב הבלוג xrumer.co.il – "שימוש ברובוטים ותוכנות אוטומטיות", אחד ממקדמי אתרים הבכירים בישראל בתחום האוטומציה: "קידום אתרים אוטומטי- כל הסודות נחשפים".

כן, כן, כן – אוטומציה !
מילה חדשה יחסית בתחום קידום אתרים, כאשר מדובר במקרה הזה על תוכנות שייחסכו את זמננו כמקדמי אתרים ויביאו תועלת, אך חברים יקרים אל תחשבו שאוטומציה לא דורשת פיקוח שלכם ועל כך טל חזר מספר פעמים במהלך הרצאתו על התחום.
אני חושב שגרף כניסות של אתרים שמוכרים תוכנות אלה עלה אחרי הכנס וגם אחוזי המרה !
22:00- 21:15 עינב גלילי, מנכ"לית והבעלים של TVK strategies online. SMO בשירות הוד מלכותו SEO. קידום חברתי על ידי תגיות חברתיות כמסייע לקידום אתר הלקוח.
עינב, חייב לציין שבעניי הרצאתך הייתה מאוד מרתקת עם המצגת שהוכנה בעזרת PREZI (כבר בקרתי אצלם באתר – כלי מדהים), כאשר במהלך כל ההרצאה הפגנת יידע עצום בתחום וכישורים יצאי דופן של מנהיג שחיי ונושם את הרעיון.
היית מדהימה !
22:30- 22:00 פאנל מומחים בהשתתפות כלל המרצים בכנס. שאלות מהקהל, דיון בסוגיות ונושאים כלליים.
סיגריה אחרונה ושיחות על מה שנאמר במהלך הכנס.
השעה מאוחרת ולעט, לעט המקום התרוקן ורק מסעדות שבאזור המשיכו את פעילותן אל תוך הלילה – ת"א עיר תוססת (כבר אמרתי את זה ? – תוכן כפול ! )

Call Now Button